onsdag den 21. maj 2008

Saunasamtaler

Ældre tyrker om en halal-slagter, der også slagter svin på halal-vis: Han slagter 4-5 svin om dagen. Halal! Hvad siger du til det?
Ung tyrker: Jeg ville aldrig spise svinekød
Kosovo-albaner: Nej
Ældre tyrker: Han skulle slagte min kone. Hun er et svin!
Kosovo-albaner: Hvor mange koner har du?
Ældre tyrker: 4!
(chokeret tavshed i hele saunaen)
Ældre tyrker: Nej-nej, ikke på én gang. Men jeg er sur på min kone. Hun har været dum.


...


Ung tyrker: Jeg har stemt to gange på Pia Kjærsgaard! (vantro blikke fra hele saunaen) Det er rigtigt! Hun er ikke racist. Hun siger hvad hun mener. Hun er ikke som socialdemokraterne, man kan stole på hende. Det er hendes parti der er imod indvandrere, det er ikke personligt. Pia Kjærsgaard kører med Motortaxa, hvor alle chauffører er flygtning og indvandrere. Hun er ikke racist. Jeg stoler på hende.



... begge hørt i Vesterbro Svømmehals sauna af Torben

Ingen kommentarer: